07 mars 2010

Psykbryt

hade ett av mina allra värsta psykbryt i fredags...
kaste mobilen i golv/vägg, den är pajj nu. kastade flaskor i väggarna, krossade fönstret i halvdörren, haft sönder golvlampan, slagit två bucklor på en stekpanna... kommer ihåg att jag vrålade och skrek och sprang ut och lade mig i snön och fittgrannkärringen ropade åt mig från balkongen och jag skrek tillbaka.
sen låg jag i badkaret för att värma mig, så stolpade två snutar in... frågade mina vänner om jag knarkat. jag skrek på dem tills de stack, utan åtgärd.

orsaken?
jag försökte få tag i Honom. ringde tre-fyra gånger och varje gång svarade nån med "nej" och klickade. sen fick jag ett sms som jag inte riktigt minns, men nåt om hur sjuk i huvudet jag är som inte vill vara med honom på grund av hans barn.
dagen efter skrev han att det inte var han som skrev, det hade varit fest. men han säger inte vem som skrev det.
idioti.
stackars mina vänner.

har knappt nån röst kvar, hela kroppen gör ont, kan inte röra mig normalt.
har knappt nån ork kvar.
vill inte ha det såhär.
vad fan är meningen?

jag vill ha honom... vill snacka msn på kvällarna... vill se på lost med honom... spela xbox.... röka.... supa.... knulla....
jag vill ha honom.

skitliv.


Inga kommentarer: