11 september 2010

Vad var det jag sa?

"Jag vet inte om du bryr dig faktiskt. Men jag förstår att du mår dåligt och jag ger dig den tid du behöver. Men det finns gränser i hur du kan behandla mig. Kram. M."

"Jag vet allt detta. Det var därför jag bad om en paus, för att jag inte orkar bry mig om hur du tycker att du blir behandlad och inte har något att ge och så vidare. Men det funkar inte. Det får vara slut istället."

"Hoppas du är nöjd. Där ser jag hur mycket jag betydde."

"Ja, och jag har förstått hur lite du förstår och respekterar."

"Nej. Förlåt. Är bara ledsen. Ge mig bara en chans till"

"Jag vet. Jag också. Jag ville så gärna att det skulle funka. Men det finns många orsaker till att det inte gör det. Jag kan inte ge en chans till. För jag känner inget"

"Ok"


- - -


jag vägrar nu.
inga mer jävla nära relationer/förhållanden innan jag fått den hjälpen jag ska ha och kommit tillrätta med mig själv.
HITTAT mig själv.

jag varnade honom.
och han vägrade tro på det jag sa.


Inga kommentarer: