11 maj 2010

Värdelöshet

så, i fredags träffade jag min nya läkare och kontaktperson på psyk.
tyckte jag fick bra respons, läkaren lyssnade på min vilja att göra mer utredningar. så det beslutades att jag ska få göra ett antal sådana. på villkor att jag är helt ren, från THC.
så två gånger i veckan kommer jag göra pisseprov. och jag får tilldelat sömnmedicin då, så jag har till nästa tillfälle med pisseprov. mixade känslor inför det. hade så jävla gärna viljat röka ner mig rejält En Sista Gång.
men det blev inte så. skulle ha blivit så samma kväll, men nej.
och hela den grejen har gjort mig rätt sur.

idag skulle jag då pissa, för andra gången. gjorde första i fredags, och det visade svagt på THC. kontaktpersonen trodde jag kunde vara ren redan denna vecka.
men jag pallade inte idag. inte alls. jag stängde av larmet och somnade om.
att passa såna möten... tror inte det kommer gå. inte kan jag motivera mig med sömnmediciner heller, för zopiklon gör varken till eller från.
ren kommer jag lyckas hålla mig ändå, men de vill ju bevaka det hela...
men jag känner mig sjukt värdelös. men jag vet hur det är med mig. med rutiner och mig. det går inte.
hur ska jag lyckas förklara det för kontaktpersonen då? och kommer hon tro mig eller kommer hon bara tro att det är ett sätt att slippa visa att jag rökt?
fan vet. får maila imorn...

imorn är det soc med...
dit måste jag. dit vill jag. och det är ingen rutin. inte än. så jag hoppas det går.
men skippar nog att sova inatt. för att vara på den säkra sidan att komma dit. har dessutom sovit hela dagen, så skulle inte lyckas heller.

men depressionen är över mig nu. sover hela dagarna, de flesta nätter, orkar inte ta mig för nåt vettigt, är bitter och håglös hela tiden och har ingen motivation till nåt.
vill supa och röka, det är allt.

fanskap.
den här sommaren kommer suga utan THC.


Inga kommentarer: