05 maj 2010

Standard-konversation

Jag: jag vill ha en kram, en fet och en bra film
Han: du kan ju höra av dig till han. du kanske har mer tur än jag
så har du ju dina 3 :P
Jag: ne för en kram är inte bara en kram för killar
Han: få tag på nån brud me fet då
Jag: för kräsen för brudar...
Han: ja då får du la sitta och krama dig själv. eliminerat alla andra så :P
Jag: eller så kan kåtdjuren skärpa till sig, komma hit, krama mig, mekka åt mig och dra på en bra film
Han: där har vi me en grej. varför e de bara du som ska få ut utav de? ;)
Jag: där har vi en annan grej, varför kan ingen annan än jag få ut tillräckligt av BARA kramar??
folk får ut så mycket av mig annars
ibland vill jag vara ego och njuta på mitt sätt
Han: ja jo. sist du va här så va de fortf du som tog initiativ till saker. hmm.. nu får jag tänka. inte helt säker på den gången. men gången innan de iaf =)
Jag: klart jag tog initativ
var inte det jag menade
menade att det vore fint att krama nån och veta att det är tillräckligt för honom också, slippa ha den där känslan av förhoppning på sig
Han: jag har inte haft några förhoppningar alls sista gångerna vi träffats. jag har varit inställd på att de inte ska bli något.
Jag: ja
och varför kan ingen vara inställd på bara kramar
varför kan ingen annan bara vilja ha närhet
MYS
och inte "mys"
handlar inte om dig och mig nu. utan om folk i allmänhet
bara ligga sked o kramas och andas
bara vara nära


VARFÖR KAN DET ALDRIG RÄCKA SÅ???


Jag: är trött på det, hur som helst...
Han: jag e rätt trött på att alla flickor man lär känna blir kära i en. e la typ samma sak fast på ett annat sätt funkar åt båda hållen fast mot tjejer e de kärlek och killar sex
Jag: idiotiskt alltihop
döda folk
och med kärleken får ni iaf knulla
jag får ALDRIG bara närhet
oavsett


Inga kommentarer: