13 april 2010

Sällsamt bra dag

ångesten lade sig igår.
tack zeldox!
och kring 6 på kvällen lyckades jag somna. zeldox gör att jag sover länge om jag väl somnar, så jag såg fram emot att får sova ut.
jag vaknade halv tre på natten, av att katten morrjamade i sömnen. jag lade handen på henne och frågade vad hon drömde, då vaknade hon.
åt lite, drack lite. och sen somnade jag om.
och jag vaknade halv sju imorse. katten låg bredvid mig och jag började klappa och klia henne. hon vred sig under min hand och njöt för fullt av goset och jag log och kände kärleken till henne. min katt är finast.
sen dess har jag varit vaken. fixat lite med DA, pratat lite med mami, skrattat lite åt Honom, nu är jag avblockad på både k6 och facebook. det är så uppenbart att han vill något, och jag vet vad. och jag tänker inte ge honom det.

jag mår så fint idag. för ovanlighetens skull.
och jag vet att det är för att jag fått sova ordentligt.
om min sömn fixade sig skulle jag ha så mycket gratis där.

sällsamt bra dagar får gärna bli fler.


Inga kommentarer: