16 februari 2009

I told you so

vad var det jag sa?

jag är trött på att säga de orden till mig själv. trött på den känslan.

"jag gillar dig och du är en go tjej. men jag tror inte vi skulle funka ihop"
skrev han (nej, för vem fan vill ha en småfet tjej som knappt ens är en tjej, en kille vill väl ha en Tjej, helst utan tunga knutar av problem och strimlade armar och strimlade ben och strimlade bröst och sönderknullad fitta, sönderknullad hjärna, jag är inte direkt en sån man tar med till julmiddagen och grillfesten, jag är märkt med ett sedan länge bäst före-datum, jag är förbrukad), dagen efter att jag sagt att jag får ångest när vi pratar sex. när vi antyder och hintar om att vi skulle ha sex.
alltså, när sexet vi snackar om rör honom och mig, oss.

så han är intresserad av mig. inte på det sättet jag är intresserad av honom. jag är sugen på Honom. inte bara hans kuk och hans sprutande sperma.
han är bara intresserad av det sexuella med mig.

min ex-kk föreslog en gång en trekant med honom och en av hans vänner. jag sa "nja". och han drev vidare, "han älskar också tjejer som sprutar, vore så jävla nice alltså"
jag var full då. vet faktist inte hur jag lyckades säga nej. kanske för att jag satt hemma, och snackade med honom på msn.
så han pratade med sin vän om mig? om lilla kåta sprutande jag?

objekt.
det är vad jag alltid känt mig som när det gäller sex.
en enda stor våt skälvande sprutande fitta som man kan knulla när fan man vill.
jag är trött på det.
jag vill inte bli sedd och bekräftad och dyrkad för mina sexuella förmågor.
jag vet att jag kan knulla.

jag vill bli älskad, dyrkad och bekräftad för Mig.
mitt Jag.
jag vill att någon ska hålla om mig, riktigt nära. få bånge och säga: "förlåt för mitt stånd". och sen fortsätta med att Bara hålla om mig.

jag vill bara ha närhet.
men jag kan inte få det. inte bara för att jag inte litar på att den andre, den jag får närheten av, ska klara av att Inte manipulera in närheten på sex.
jag litar inte heller på mig själv, att jag ska klara av att inte manipulera in närheten på sex, eller låta närheten manipuleras in på sex.
och det behöver inte ens gå så långt.
jag vill inte ens behöva känna att jag måste betala för den närheten med sex för att få uppleva bara närhet igen, en annan gång.

hora.
jag känner mig bara som en jävla hora.

jag orkar inte ens vara så bitter som jag skulle vilja.
vad fan vore meningen?


Inga kommentarer: