29 augusti 2009

Onanischema

om jag ska döma efter den ständiga, alltid lika idiotiska, frågan jag får på alla dessa roliga communities:
folk har scheman och tabeller över sitt onanerande.

killar (såklart) frågar mig när jag onanerade senast.
det kan jag gå med på att man vet ganska exakt.
men... hur ofta jag onanerar? hur många gånger per dag? hur många gånger i rad efter varandra har jag kommit som mest? vilken min skönaste orgasm är?

är det så att folk faktiskt vet detta? eftersom jag får frågorna så ofta, måste det tyda på att det är nåt som man vet, oftast?
det kan möjligen vara sant för penisdjuren...
eller så är folk verkligen så besatta av sex.
det senaste skulle inte direkt förvåna mig, men jag skulle ändå bli förbluffad om jag fick fakta.

jag kan verkligen se det framför mig.
folk skriver in i sina mobilkalendrar och agendor när de pillade på sig själva. och får påminnelser om att de måste göra det igen.
-pip pip-
"-ursäkta, jag måste ringa ett samtal"

jo tjena.


Inga kommentarer: