29 juni 2009

Sömnfobi?

när jag tog en cigg nyss tänkte jag på att klockan trots allt är kvart i 2 och att jag kände mig lite trött och att jag nog kanske skulle försöka sova snart.
jag hann bara in i lägenheten igen efter att ha fimpat så började ångesten dunka.

hurra.

undrar just varför jag inte får ångestpanik av att tänka på att sova under dagtid, när det är ljust och så.

imorn ska jag iaf verkligen försöka ringa om en tid hos gyn.
upptäckte än en gång att p-pillerkartan tog slut. och alltså fick senaste tidens ilska, extrema folkhat (mer än vanligt alltså), asocialitet (böjning, hallå?), tvärdepp, rakblads- och bensosug samt självmordsfantasier ett svar.
jävla pms-fanskap.

ge mig nåt kul piller som dödar hormoner.
eller plocka ut äggstockarna.
skär bort tuttarna när ni ändå är igång.


Inga kommentarer: