20 december 2008

Sexalterad

jag är så trött på att bli betraktad från sexuella synvinklar. jag förstår egentligen inte varför jag blir det. jag klär mig inte utmanande, jag talar inte utmanande, jag beter mig inte utmanande.
kanske är min blick utmanande? kanske ligger det utmanande i att jag inte vill vara utmanande? kanske är alla män genomsexuella.
jag bröt med någon jag kallade själsfrände, för att jag bara kände mig som en drypande våt fitta öppen för honom att knulla så fort han fick stånd. han vet att jag inte kan säga nej. särskilt inte påverkad. det var så det gick till första gången, det var så vi alls träffades. genomdränkt med ethanol, zolpidem och thc kan jag inte säga nej, och jag var alltid genomdränkt av något av det när vi umgicks.
det var alltför längesen jag hade sex nykter. så pass länge sen att jag inte ens kan föreställa mig att ligga naken bredvid någon i nyktert tillstånd. det svartnar då, jag får panik.
jag lever i avhållsamhet, som ett löfte och offer till min egen gudinnegesalt. jag måste sluta ta mig själv med våld.
jag litar inte på att mitt ord ska lyssnas på, jag har ingen egen vilja i sexuella sammanhang. jag gör allt som den sexuella partnern vill. jag suger, jag sväljer, jag vänder ryggen till och upplåter mitt smutsade, kränkta avlopp.
jag misstar kåthet för kärlek och tycker att det är den ultimata bekräftelsen, att sex är det allra mest intima man kan göra med någon annan.
ändå har det aldrig känts så.
för min del, ja, men inte en gemenskap. det har varit ett sätt för mig att visa mina djupaste känslor. jag har njutit av att älska med den jag älskar. inte för hans smekningar, orgasmerna, utan för hans dimlagda blick och svetten som pärlar sig på hans bröst när jag rider honom och HAN kommer.
men jag har aldrig upplevt något jämlikt. att vi njutit lika mycket. att vi delat något. allting har varit enkelriktat. antingen eller. aldrig både och.
jag är svältfödd. jag vill bli älskad, bekräftad och högaktad för den jag är. inte mitt kön, inte min kropp, inte mina bröst, inte mitt hår, inte mina kyssar, inte min kärlek.
Mig.
jag vill att någon ska älska mig.

vem är jag?



Inga kommentarer: